Veelgestelde vragen
Heb je vragen? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Waskommen & Clickwaste
HOE BEVESTIG IK DE WASKOM EN CLICKWASTE?
Kijk hier voor de handleiding.
HOE MOET IK MIJN WASKOM EN CLICKWASTE REINIGEN?
Onze gehard glazen waskommen en clickwaste afvoerpluggen zijn gemakkelijk in onderhoud. Wij raden aan geen zure-, schurende- of oplosmiddel houdende schoonmaakmiddelen te gebruiken en deze na het reinigen te drogen met een zachte droge doek. We adviseren de waskom en clickwaste alleen te poetsen met een vochtige doek. Gebruik eventueel een glasreiniger voor een grotere schoonmaakbeurt.
Voor de waskom, maar met name voor de clickwaste geldt:
* Gebruik geen agressieve en zuurhoudende reinigingsmiddelen.
* Spoel tandpasta na gebruik direct weg.
HOE MOET IK MIJN WASKOM ONDERHOUDEN?
WELKE MAAT SIFON PAST OP DE CLICKWASTE?
Onze clickwaste afvoerpluggen kunnen aangesloten worden op iedere sifon met de maat 11⁄4 ofwel 5/4. Indien deze in het zicht komt te hangen is een designsifon het mooiste uiteraard. Als deze niet in het zicht hangt dan volstaat een standaard sifon van de bouwmarkt of installateur.
Badmeubelen
HOE MOET IK MIJN BADMEUBEL ONDERHOUDEN?
Het met olie behandelde meubel kan zonder problemen nat worden, maar voorkom dat het voortdurend in een vochtige toestand gehouden wordt. Daarom raden wij aan het meubel te plaatsen in een goed geventileerde ruimte en na gebruik het meubel, indien nodig, na te drogen met een droge doek. Indien er een voorwerp op het meubel wordt geplaatst op een natte ondergrond is het ontstaan van kringen mogelijk. Droog het meubel daarom goed na.
De olie, waarmee Forest & Falls het badmeubel al behandeld heeft, kan makkelijk gebruikt worden voor onderhoud en het bijwerken van lokale krassen of kleine beschadigingen. Met deze olie ontstaan er geen overlappingen of aanzetten. Je kan dus makkelijk zelf het meubel onderhouden, zonder dat er vegen of aanzetten zichtbaar zijn.
HOE MOET IK MIJN BADMEUBEL REINIGEN?
De olie maakt het meubel resistent tegen indringen en insijpelen van vocht, en ook de chemische bestendigheid verbetert, zodat schoonmaken geen probleem mag zijn. Wij raden aan geen zure-, schurende- of oplosmiddel houdende schoonmaakmiddelen te gebruiken en het meubel na het reinigen te drogen met een zachte droge doek.
HOE IS HET BADMEUBEL DOOR FOREST & FALLS GELAKT, OF BEHANDELD?
Forest & Falls voorziet de badmeubelen van een olie op kleur. Dit is een oliesoort die een moleculaire verbinding aangaat met de houtvezels. Door deze behandeling behoudt het hout de natuurlijke uitstraling, maar wel met een zeer duurzame bescherming, bestand tegen vocht.
WAAR KAN IK EEN MEUBEL BESTELLEN?
Wil je een meubel bestellen? Neem dan contact met ons op!
HOE MOET IK EEN HANGEND MEUBEL BEVESTIGEN AAN DE MUUR?
Wij adviseren het meubel te bevestigen aan een steenachtige muur. Forest & Falls levert bij de badmeubels standaard een ijzeren montagerail mee. Monteer eerst de montagerail met schroeven aan de muur en hang hier vervolgens het badmeubel aan.
Je hebt de mogelijkheid het badmeubel vervolgens waterpas te stellen middels het aan- of losdraaien van de ophangpunten aan de binnenzijde van het badmeubel.
Garantie & Levering
GARANTIE
We hopen dat je volop zult genieten van je nieuwe Forest & Falls badkamer. Daarom bieden we een kwaliteitsgarantie van twee jaar op alle producten. Deze garantie geldt voor alle fabricage-, materiaal- en constructiegebreken die ontstaan bij normaal gebruik van het product. Normale slijtage en schade of gebreken die worden veroorzaakt door onzorgvuldig gebruik, verkeerd gebruik en gebrekkig onderhoud worden niet door de garantie gedekt.
We kunnen geen garantie geven op beschadigingen aan de waskom wanneer deze niet is bevestigd met een clickwaste afvoerplug van Forest & Falls, of als de clickwaste niet correct is gemonteerd.
LEVERING
Zodra we je bestelling en je betaling hebben ontvangen, pakken we je bestelling zorgvuldig in en versturen hem via DHL. Je kunt de status van de verzending volgen via Track & Trace van DHL. De levertijd bedraagt 1-3 werkdagen.
De vervoerder levert de bestelling af bij je voordeur. Woon je in een appartement, flat of bovenwoning? Dan wordt je bestelling aan de centrale toegang op de begane grond afgeleverd.
Wil je de producten na ontvangst even goed controleren? Wij gaan er heel voorzichtig mee om, maar mocht er toch schade zijn ontstaan, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling. Stuur een mail naar info@forest-falls.nl. Het is fijn als je een foto meestuurt, zodat we de schade kunnen beoordelen.
VERZENDKOSTEN
Wij rekenen geen verzendkosten voor bezorging binnen Nederland.
RETOURNEREN
Natuurlijk zien wij het liefste dat de bestelling in volle tevredenheid wordt ontvangen. Maar er zijn gevallen waarin je niet ontvangen hebt wat je verwacht had, of er is iets misgegaan met je bestelling.
Wij zullen altijd trachten in overleg eerst een vervangend product te leveren. Als consument heb je daarnaast het recht om je product te retourneren binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Ben je van plan het product te retourneren, ga dan extra zorgvuldig met de verpakking en het artikel om. Je hebt dezelfde rechten als je een van onze producten in een andere maat bestelt. Maatwerkproducten die op jouw verzoek specificaties bevatten zijn uitgesloten van het zogenaamde herroepingsrecht. Eventuele verzendkosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening. Neem contact op als je vragen hebt over deze procedure.
NIET TEVREDEN?
Ben je niet tevreden over een product of heb je een klacht? Laat het ons alsjeblieft weten via info@forest-falls.nl. Stuur, indien van toepassing, een foto mee zodat we je klacht zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.